Stichting EB ontvangt delegatie uit Thailand

Op initiatief van EB  en haar partner het Aviation Competence Centre (ACC) van ROC Leeuwenborgh heeft op 21 september 2016 een delegatie van de Rajamangala University of Technology uit  Thanyburi , Thailand een bezoek gebracht aan het ACC.

De delegatie van de  grootste universiteit in Thailand stond onder leiding van haar  president, Prof. Dr. Prasert Pinpathomrat

Tijdens het  bezoek werd een intentieovereenkomst(Memorandum of Understanding) ondertekend door de partners Stichting (foundation) EB, Aircraft Maintenance College 66 en de Rajamangala University.

Stichting EB zal de intermediaire rol op zich nemen om gezamenlijke activiteiten voor studenten en docenten te coördineren en te organiseren.

ACCThailand210916